COUNTING THE DAYS part one

|



It is almost one year and a half I’ve been working in Melaka. Banyak gile pengalaman aku dpt. Since the first day keje ngan Goh Koon Huat Press kat Melaka Mall. Tapi tak lama aku keje situ since insiden external hardsik aku hilang.. Bodo betul sapa yang curi external tuh.

Then sambung keje kat UiTM bawah En. Arep.. 3 bulan contract kat situh boleh tahan seronok le sebab lagi byk rilek dari wat keje..hahaha.. Baru le aku tau camne kerajaan buat keje.. Diorg lagi byk lepak dari buat keje.. Free sikit r keje kat sini.. tapi tu le pas raya contract aku pun hbis.

Kebetulan pas aku hbis contract tuh aku g interviu kat satu company ni. ASR PADU.. kat masjid tanah.. aku sendiri tak penah dengar nama company nih.. Mula ingat company biasa2 je.. sekali dah msuk leh tahan gak rr busynye.. Kat sini le aku belaja byk bende dari creative plan, printing technical aspect sampai le time management.. aku msuk 15 oct 2008 so dah lebih setahun kat sini.. bygkan setahun tuh pun dah macam2 knowledge ngan experience aku dpt. Thanks a lot kat semua team kat company nih..hehe..

Yey!! Smbung belaja blik.. beku dah otak aku break belaja dekat setahun nih.. hopefully dpat adapt blik le..hehe

3 comments:

A A D said...

yeayyy org bekerjaya smbg blajaaa....~

FaFaFa said...

jelesssss arep dah bynk pengalaman!

hohoho yayy!

Arik Yusof said...

haha byk pengalaman dan meletihkannn ..huhuuhh